Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~boochii | użytkownik

imię i nazwisko adresstinkY tOwn [LB] zarejestrowany11.02.2007 @10:53:12 ostatnio na stronie14.03.2009 @10:53:33



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty12 komentarze338 posty na forum0

komputer / sprzęt
Olympus SP -500 UZ

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~knowthyself    30.11.2008 @10:16:18
http://knowthyself.digart.pl/ lepszej nie znajdziesz;P
~killyourmind    11.10.2007 @17:15:30
_______
Feel the difference.
~Rrrr    17.05.2007 @19:08:35
~basias    17.05.2007 @10:54:29
Pięknie dziękuję
^chillinqua    16.05.2007 @14:39:01
dzieki
_______
A person shows what he is by what he does with what he has
~pasterka    13.05.2007 @23:03:45
dzieki za ocenedd
~Rrrr    08.05.2007 @18:25:56
~driverluk    22.04.2007 @14:27:40
cze dzieki za kment ten sp[ort to Bowls a jakos no wiem ze nie taka jak powinna ale zwyklym cyfrakiem nie brardzo sie da pozdro
^PokahontaZz    16.04.2007 @16:27:21
dziękuję bardzo
_______
w moim ciele lawa .
+motorcycleman    10.04.2007 @08:33:48
~marzycielka27    20.03.2007 @22:47:05
dziekuje bardzo
^PokahontaZz    10.03.2007 @11:55:09
dziękuję bardzo za miłe słowa i ocenę :D
pozdrawiam i sukcesów życzę
_______
w moim ciele lawa .
~paluzny    01.03.2007 @22:08:51
dzięki
_______
Bardzo serdecznie zapraszam Was wszystkich: http://www.digart.pl/member.php?nick=paluzny
~mrozek    01.03.2007 @17:32:52
jeszcze raz dziękuję pozdrawiam
_______
-PUNK'S NOT DEAD-
To chuj, że na dupach mamy stare jeansy ale my to głos ulicy a nie elektryczne rytmy

http://www.freetibet.pl WOLNY TYBET!!!
~mrozek    01.03.2007 @17:26:58
dzieki!
_______
-PUNK'S NOT DEAD-
To chuj, że na dupach mamy stare jeansy ale my to głos ulicy a nie elektryczne rytmy

http://www.freetibet.pl WOLNY TYBET!!!
~KoRa1987    26.02.2007 @22:15:28
dziekuje ;]
~ipek    26.02.2007 @18:10:54
dziekuje!
~meninazul    26.02.2007 @17:42:35
thanks
_______
i could eat an ice cream right now *
~Nazaal    25.02.2007 @14:33:33
dzięki serdeczne,
pozdrawiam
~cutAcrab    25.02.2007 @12:45:52
dzięki tez go lubię
~kolka    25.02.2007 @10:55:50
dzięki
~stonka    22.02.2007 @22:26:28

_______
hello world i'm your wild girl
~stonka    22.02.2007 @22:15:12
dzięki za komentarz!
_______
hello world i'm your wild girl
~FactoryofDreams    21.02.2007 @23:13:27
BonneNuit... Wielkie Dzięki... Zapraszam Do pozostałych Prac.
~makowina    21.02.2007 @20:32:38
zdradze Ci co, a raczej kto mieszka za tą ścianą...
Mieszka tam pewien Pan, który pije błękitny płyn, pali papierosy bez filtra, ma dziwny wyraz twarzy, i jak tylko mnie zobaczyl z apatarem to kazal mi "...spier..."

Dzięki za komentarz.
_______
~ Zapraszam do mnie ~
http://makowina.deviantart.com/
1 2 3 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt